The Yulin Dog Meat Festival in GuangXi China

China

Bron: Petition · Mr. Chen Wu, YuLin Governor: Please Shut Down the Yulin Dog Meat Festival in GuangXi China · Change.org

In China is een van de meest gruwelijke jaarlijkse tradities weer begonnen: dagenlang worden duizenden honden levend gekookt, gevild, gegrild en in stukken gehakt, om vervolgens te worden opgegeten.
Telkens wanneer ik zoiets lees, heb ik het heel moeilijk om niet te geloven dat de mens het wreedste schepsel is dat er bestaat. Ik hou (heel veel zelfs) van sommige mensen, maar niet van de mensheid.

Morgen zou mijn eerste Border Collie (Filjo) tien jaar zijn geworden. Een agressieve hersentumor heeft er op 26 oktober 2015 anders over beslist. Ik mis hem nog iedere dag.

Daarom deze (eigen) video en muzikale compositie.

Een gedachte over “The Yulin Dog Meat Festival in GuangXi China

Geef een reactie

