Enkele eigenzinnige nieuwjaarswensen

Beste mensen,

Het jaareinde nadert en dat is traditioneel het moment om goede voornemens en wensen uit te wisselen. Ik wil er graag enkele met u delen.

Ik hoop dat 2016 het jaar wordt waarin onze politici hun wurgende politieke correctheid inzake de islam achterwege zullen laten en eindelijk de waarheid durven te zeggen over deze achterlijke religie van waanzinnigen en onverdraagzamen.

Ik hoop dat het Iraakse leger doorgaat met zijn strijd tegen en overwinningen op Islamitische Staat, dat ze geen gevangenen zullen maken en dit kwaad tot de laatste man en vrouw zullen uitroeien.

Ik hoop dat Europa aan zijn zwanenzang is begonnen en dat dictators zoals Merkel, Juncker, Timmermans, Verhofstadt, Herman Van Rompuy enz. de rekening gepresenteerd krijgen voor hun collaboratie met de islam en hun complete minachting voor de eigen bevolking.

Ik hoop dat politiek links met de grond gelijk wordt gemaakt en overal in Europa anti-islampartijen aan de macht komen.

Ik hoop dat de Duitsers in opstand komen tegen de tirannie en machtswellust van hun bondskanselier, die denkt dat ze haar wil aan alle Europese landen kan opleggen.

Ik hoop dat Oost-Europa verder gaat op de ingeslagen weg en zich zal blijven verzetten tegen de EU-dwingelanden die hun eigen volk niet meer vertegenwoordigen, maar een ‘mengvolk’ zonder nationaliteit willen creëren.

Ik hoop dat moskeeën en koranscholen waar haatpredikers hun gif verspreiden tot de laatste steen worden gesloopt.

Ik hoop dat de Europese bevolking stopt met lijdzaam toe te zien hoe politici onze vrijheden, normen, waarden en cultuur verkwanselen en dat ze eindelijk – geweldloos als het kan, maar strijdvaardig als het moet – in opstand komt tegen de almaar agressievere islamisering van onze samenleving.

Ik hoop dat de koran wordt verboden, omdat het een boek is dat alleen maar tot haat, geweld en onverdraagzaamheid oproept.

Ik hoop dat de grenzen van Europa hermetisch worden gesloten voor 99 procent van de zogenaamde vluchtelingen die hier alleen maar zijn om te profiteren van onze sociale voorzieningen, terwijl de eigen burgers almaar meer besparingen en belastingen krijgen opgelegd.

Ik hoop dat de leugenmedia – met de VRT voorop – die ons dagelijks een schuldbesef proberen aan te praten en iedereen die de ‘multicultuur’ niet als een verrijking maar als een aanslag op onze eigenheid beschouwt als een racist wegzetten, worden ontmaskerd als (s)linkse propagandamachines.

Ik hoop dat de islam niet langer als een ‘religie van vrede’ wordt gezien, maar als een fascistische en totalitaire ideologie die er alleen maar op uit is de democratie te vernietigen en overal de barbaarse sharia in te voeren.

Ik hoop dat de Westerse bevolking het niet langer aanvaardt dat onverdoofde slachtingen, onderdrukking van de vrouw, vijandschap jegens andersdenkenden en holebi’s, aparte zwemuurtjes met ‘boerkini’s’, hoofddoeken en boerka’s oogluikend worden toegelaten onder het mom van godsdienstvrijheid en ‘respect’.

Ik hoop dat landen zoals Zweden, Frankrijk, Engeland en Duitsland, die hun eigen ondergang over zich hebben afgeroepen, inderdaad ten onder gaan aan hun dwaze multiculturele waanzin.

Ik hoop dat politie en leger, die meer en meer in de vuurlinie staan, eindelijk het respect krijgen dat ze verdienen in plaats van telkens weer het slachtoffer te worden van linkse kritiek en minachting, of van wollige vredesapostelen en andere naïevelingen die moslims steunen en tegemoet komen in hun eeuwige slachtofferrol.

Ik hoop dat alle veeboeren, slachterijen en de hele bio-industrie failliet gaan omdat iedereen vegetariër wordt.

Ik hoop dat dieren niet langer als ‘consumptieartikelen’ worden beschouwd, maar als levende wezens met gevoelens en verlangens, en dat iedereen die dat niet respecteert zwaar wordt gestraft.

Ik hoop dat het gerecht zijn ivoren toren verlaat en opnieuw rechtvaardigheid nastreeft in plaats van procedures. Want als rechters niet langer – zoals nu – in staat of bereid zijn de burgers te beschermen tegen criminelen en onrecht, dan hoeven die burgers zich ook niet meer te houden aan de afspraak om het recht niet in eigen handen te nemen. Bovendien hoop ik dat alle advocaten die hun brood verdienen met het vrijpleiten van misdadigers, drugsdealers en ander crapuul daarvan vroeg of laat zelf het slachtoffer worden.

Ik hoop dat mensen opnieuw gaan leren om écht met elkaar te praten in plaats van zich blind te staren op de nepgesprekken die ze voeren via gsm en sociale media.

Kortom: ik hoop dat 2016 een fantastisch jaar wordt voor iedereen die onze democratie, cultuur, eigenheid en waarden koestert, en dat het een rampjaar mag worden voor al diegenen die ons daarin bedreigen!

 

Geef een reactie

