Een boze en kritische moslim!

Dappere moslim

Bekijk bovenstaande video waarin een moslim zijn geloofsgenoten de huid vol scheldt. Sinds hij deze opname publiceerde, werd hij herhaaldelijk met de dood bedreigd door andere (vooral jonge) moslims.

2 gedachtes over “Een boze en kritische moslim!

  1. Ik heb hem anderhalve minuut uitgeluisterd.
    Aardige man, maar hij leeft in een illusie.
    Onderaan dit stuk
    https://martienpennings.wordpress.com/2015/11/21/de-profundis-wegkijkers-brengen-oorlog-over-europa/
    heb ik een aantal artikelen van mezelf opgesomd waarin ik vertel waarom de islam een onhervormbare massamoordenaars-ideologie is waarmee je maar één ding kan doen: bij het grofvuil zetten en niet meer omkijken.
    Gematigde moslims heb je alleen ondánks de islam

    Liked by 1 persoon

    1. Ja, ik weet dat je gelijk hebt. Maar ik wilde het filmpje toch maar even delen, omdat het een van de eerste keren is dat ik – eindelijk! – eens een moslim zo te keer hoor gaan tegen zijn eigen geloofsgenoten. Hij zou beter de islam afzweren.

      Like

Geef een reactie

